duminică, 7 septembrie 2014

TAG-Behind the blog

Bună. Astăzi, cum este zi liberă pentru mine și mă pot relaxa un pic, am hotărât să postez o leapșă găsită random pe un blog superb. Mereu mi-am dorit lepșe. Așadar,am primit un tag de la Furelise. Să trecem la treabă !

Reguli :
1. Trebuie să răspunzi sincer.  
2. Trebuie să iei imaginea TAG-ului şi s-o incorporezi în postarea ta.
3. Taguieste cât mai mulţi din bloggerii tăi favoriţi/care îţi plac foarte mult. 

Cerinţe :
  - 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea)
-  4  (sau mai multe, dar minim 4)  lucruri pe care vrei să le ştie lumea despre tine.

1. Din ce oraş esti ?
Iași.


2. Câţi ani ai ?
În noiembrie împlinesc 16.


3. Care e mâncarea ta preferată ? Dar dulciurile preferate ?
Nu am o mâncare preferată. De fiecare dată când mănânc ceva,mă gândesc dacă îngrașă sau nu. 
Nu am o atracție față de dulciuri. Păstrez distanța de ele, dar ocazional îmi place să mănânc profiterol :D. Și plăcinta cu mere. O ador,fiindcă e făcută de mama. 



4. Care e cel mai mare vis al tău ?
Să fiu fericită și sănătoasă.



5. Cea mai mare frică a ta.
Cea mai mare frică a mea este să nu realizez nimic în viaţă,să nu fiu singură pentru totdeauna.


6. Care este citatul tău preferat ? Dar motto-ul ?
"Dacă lupți poți să pierzi, dacă nu lupți ai pierdut deja."

„Întreaga lume se dă la o parte din fața omului care știe unde merge.”


7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi. Revin-o cu un edit.

De la Vicky
-Care este genul tău preferat când vine vorba de cărți?
Cel mai mult îmi place să citesc cărți de dragoste, despre adolescenți, care mențin suspansul. În general o carte care te poate dezvolta personal.


-Care este materia ta preferată?
Sincer,nu am o materie preferată. Îmi place matematica, exceptând geometria vectorială, dar îmi place și chimia(anorganică). 

-La ce seriale te uiți?
Mă uit la Pretty Little Liars. Pur și simplu îl ador. Și pe Keegan. 















-Folosești semne de carte atunci când citești sau pur și simplu rupi o foaie de hârtie de undeva și ăsta este semnul tău de carte?
Nu-mi place să rup hârtii și să le pun într-o carte. Mi se pare mai dezorganizat și uneori se mai și rup, deci prefer semnele de carte.

-Ești o persoană neîndemânatică?
Să știi că ai pus o întrebare foarte bună,Vicky. Sunt o persoană tare neîndemânatică, mai ales în bucătărie. M-am tăiat încercând să tai un măr,deci îți dai seama. :)) Hahaha

De la Gabi
-De unde îți cumperi cărțile? Preferi magazinele virtuale sau librăriile?
Mie personal, îmi place să comand de pe internet. Știi de ce? Pentru că în aproape toate librăriile din Iași, cărțile sunt mega-scumpe, cu vreo 9-10 lei mai mult decât pe internet. Și în plus, pe net mai sunt și reduceri în care transportul este și gratuit.

-Care este cea mai recentă carte cumpărată?
Căutând-o pe Alaska de John Green. Acum am comandat "Iubirile croitoresei" și "Ferma animalelor".

-Ce iubești cel mai mult la tine?
Faptul că nu am încercat niciodată să-mi schimb felul meu de a fi, să mă schimb pentru că am întâlnit persoane noi. Pur și simplu pentru că am rămas eu. Majoritatea adolescenților încep să facă prostii intrând în diverse anturaje. Fumează, consumă alcool, se droghează..Toate acestea pentru a se face remarcați într-un anumit grup. Eu însă, prefer să rămân devotată personalității mele și sunt de părere că cine mă acceptă, mă acceptă așa cum sunt. 

Despre mine :

1.Urăsc persoanele false.
2.Ascult muzică chillstep.
3.Am prostul obicei de a-mi roade unghiile. 
4.Urăsc când lumea spune că sunt prea mică pentru a face unele chestii(gen să conduc: am 16 ani).

Dau tag-ul mai departe  Victoriei și Gabrielei.

9 comentarii:

  1. Ooooo esti din Iasi!! La mare distanta de Bucuresti:)) Ma bucur ca ai facut tag-ul interesante raspunsuri si imi place visul tau :d Multumesc de tag ,l-am facut deja :)) Gestul conteaza oricum >:D< Devine interesant blogul tau ! See ya !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo am uitat sa-ti pun niste intrebari:))

      Care este genul tau preferat cand vine vorba de carti?
      Care este materia ta preferata ?
      La ce seriale te uiti?
      Folosesti semne de carte atunci cand citesti sau pur si simplu rupi o foaie de undeva si asta-i semnul tau de carte?
      Esti o persoana neindemanatica ? ( nu stiu de unde mi-a venit intrebarea asta )

      Ștergere
    2. Da si eu sunt tare neindemanatica :)) Mi-am prins degetul in portbagajul masinii :D

      Ștergere
  2. Mersi pentru tag, Raluca! L-am primit și de la Pufuleț și l-am făcut exact la postarea ei. ^_^

    Pentru 7, niște întrebări:

    1. De unde îți cumperi cărțile? Preferi magazine virtuale sau librăriile?
    2. Care este cea mai recentă carte cumpărată?
    3. Ce iubești cel mai mult la tine? :)

    Sunt niște întrebări random, sper să răspunzi cu drag!

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o leapsa de la mine (http://booksormovie.blogspot.ro/2014/09/leapsa-back-to-school-2014-2015.html)

    RăspundețiȘtergere
  4. App si eu sunt din Iasi poate iesim intr-o zi!
    Te tuc!
    Ps> ma bucur ca ai facut tagul creat de mine.

    RăspundețiȘtergere