marți, 9 septembrie 2014

Leapșa : Back to school Tag(2014-2015)

Bună din nou. Am primit o leapșă foarte interesantă de la Gabi și Mălina. Mulțumesc, fetelor pentru tag.

Reguli:
1. Încorporați imaginea tag-ului în postarea voastră.
2. Dați tag-ul mai departe.
3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Padeniye, mai cu exactitate AICI.

1. Română: Luați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.
Aleg Căutând-o pe Alaska, de John Green.
"Takumi a ridicat o rămurică și a înfipt-o în pământul moale, roșiatic.
-Ascultă, Rotofeiule. Nu știu ce farsă au de gând să inventeze Alaska și Colonelul ca să pună punct poveștii ăsteia, dar sunt sigur că noi doi vom fi implicați. Îți spun toate astea ca să știi în ce te bagi, așa încât, dacă vei fi prins, să știi cum să faci față problemelor." Deși fragmentul e cel cu Takumi, mi-am spus să scriu și continuarea, pentru că nu se lega..





2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.
Da. Cartea se numește Trandafiri și este scrisă de Leila Meacham. Este a doua carte favorită a mea.


3. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?
 Nu prea agreez eu istoria, dar trebuia să citesc o carte care abordează astfel de subiect pentru școală.
Dimineață pierdută - Gabriela Adameșteanu

4. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?
Cea mai fresh carte este, după părerea mea, De veghe în lanul de secară. O carte deosebită, o carte care urmărește destinul lui Holden. El nu este un inadaptat social, ci un tânăr prea sensibil pentru o lume atât de crudă.. Este de fapt povestea regăsirii sinelui într-o lume închistată în norme și tradiții. Merită citită.

5.Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi foarte greu să renunți, pentru a învăța?
Aveam examenul în clasa a VIII-a, iar eu în loc să citesc Baltagul, Mara sau celelalte romane, citeam 50 Shades Of Grey. Cu toții ați auzit de celebra trilogie a lui E.L.James, so...

6. Desen: Să desenzi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?
Nu urăsc nicio copertă. Toate cărțile pe care le-am citit aveau o copertă atractivă, care să mă facă să vreau să le cumpăr. De obicei și coperta este un criteriu de alegere a cărților.(Asta e părerea mea)

7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.
Sunt o iubitoare de animale . Mi-am cumpărat recent această carte. 


8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațioanlă, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie
                                   Agatha Cristie . Toate romanele acesteia au un limbaj curat, concret, fără multe bătăi de cap. Trei cuvinte: mister, accesibilitate, justificativ.

9. Muzică: Să asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?
Siddhartha de Herman Hesse. Un limbaj foarte încărcat, dar am reușit în sfârșit să o finalizez prin simplul fapt că o aveam de citit pentru școală și aveam de scris eseuri de 3-4 pagini din ea. 

10. Dorință: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți?

Eu una îmi doresc multe cărți:
E ușor să te iubesc de Tammara Webber
Prea multă fericire de Alice Munro
De 19 ori Katherine de John Green
Codul lui Da Vinci de Dan Brown
În căutarea oii fantastice de Haruki Murakami
Kafka pe malul mării de Haruki Murakami
De ce vreau să le citesc? Din prezentare, îmi par genul meu de cărți pe care nu le regret atunci când le cumpăr.

Tag-ul îl poate lua oricine. Sunt foarte curioasă să văd lepșele voastre. :D


5 comentarii:

  1. Am fost surprinsă să aflu că Trandafiri e a două carte preferată a ta, eu o am în bibliotecă și așteaptă de ceva timp să fie citită. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt e prima, dar întrebarea se referea la cartea preferată de anul acesta. Eu am citit romanul anul trecut. Cel mai bun roman. Ți-l recomand.

      Ștergere
  2. Frumoase raspunsuri!
    Am auzit o groaza de lucruri despre De veghe în lanul de secară, dar nu m-a interesat sa citesc. Cred ca este timpul.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o carte care merită citită. Să îmi spui cum ți s-a părut.

      Ștergere
  3. Raspunsuri foarte interesante, mi-a placut foarte mult cum ai prezentat autorul preferat :D Ma bucur ca ai acceptat tag'ul.

    RăspundețiȘtergere