miercuri, 24 septembrie 2014

A venit toamna ! Bine-mi pare !

În sfârșit,pot să afirm că a venit toamna. Și nu sunt tristă sau ceva de genu.. Ba dimpotrivă, sunt cea mai fericită persoană de pe planetă. Niciodată nu am avut un astfel de sentiment: să aștept nerăbdătoare un anotimp pe care îl detestam în urmă cu mult timp... poate din cauză că începe școala, poate din cauză că vine frigul și trebuie să renunț la tricouri.
DE CE IUBESC TOAMNA?
1. M-am născut pe frumoasa(și norocoasa)dată de 11 noiembrie. Data aceasta mi-a purtat foarte mult noroc.
2.Este sezonul... CĂRȚILOR. Nu știu de ce, dar toamna aceasta am o sete nebună de a citi, de a mă cultiva. Iar toamna este anotimpul perfect pentru citit. Oriunde, în parc, pe bancă...oriunde.

3.Frunze ruginii și colorate.. Te duc într-o stare de visare.
4.Soarele blând de toamnă,culorile sale superbe te las fără grai. Îți dorești să trăiești pentru totdeauna în lumea asta, îți dorești să rămână acest peisaj superb până la nesfârșit, să nu vină frigul și să te bucuri de peisaj.
5.Plimbările în natură. Evident. Cui nu-i place să se plimbe prin natură? Simți că toata natura învie și te poți bucura de acele sunete al naturii care îți dau o senzație de liniște, de acalmie. Uneori pot avea un efect terapeutic, te pot ajuta să treci peste probleme, să meditezi asupra unor lucruri...
6.Ploaia. Mirosul de ploaie. Stai în casă și privești pe fereastră ce frumos plouă.. și ce curat. Un serial+o carte bună+sunetul ploii = PERFECT.

7.Melancolie. Sunt o persoană care nu zâmbește prea des. Sunt o persoană melancolică. Poate pentru că nu am pe acel cineva lângă mine care să mă facă să mă simt în largul meu. Sufletul meu este melancolic.
8.Ceai și ciocolată caldă. Nimic nu e mai frumos decât să bei un ceai sau o ciocolată caldă pe vremea aceasta. Stai în pat, citești, privești pe fereastră ploaia care bate în geam și o ceașcă de ceai e alegerea perfectă.
9. Pulovere. Nu știu voi,dar eu ador puloverele largi,groase și călduroase.
10.Ghete. Deja am găsit la Deichmann niște ghete super faine. 


Este un anotimp superb, un anotimp care face parte din mine, care mă reprezintă..Sentimente rătăcite, gânduri posomorâte, ochi goi. Un anotimp care mă face să mă simt singură când realizez că vreau să mă plimb prin parcul rece și gol cu persoana iubită, admirând ploaia. Îmi pune sentimentele și gândurile cap la cap. 
Oh,toamnă.. Cât te-am așteptat.. Acum,îți spun cu bucurie:
Bine ai venit!



6 comentarii:

  1. Ce cuvinte frumoase!
    Și eu iubesc toamna. Să sar de la un anotimp pe care îl detest (vara), direct la toamnă, e fantastic pentru mine. Și iarna e superbă. Și primăvara. Nimic nu se compară cu aerul și culorile lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut articol, mie nu-mi prea place toamna, mai ales nu-mi place frigul..
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai,vai, vai! Ce articol frumos pentru un anotimp atat de genial! Pozele sunt atat de frumoaseee!!
    Dupa cum se poate observa, ador toamna! O adooor :))
    Si eu sunt o fire melancolica si ador sa stau in Starbucks cu o ciocolata calda in mana, uitandu-ma pe geamurile imense la ploaia de afara.
    Este absolut cel mai genial anotimp si ma bucur ca nu sunt singura "obsedata" de el.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce articol dragut, si eu sunt nascuta toamna iar in acest sezon am o pofta nebuna pentru carti iubesc acest anotimp pentru hainele nu prea groase dar nici subtiri asa cum spuneai si tu pulovere ghete <3 ceai ciocolata mmmm ce altceva mai bun

    RăspundețiȘtergere
  5. Drăguuuț! Felicitări, îmi place blogul.
    PS: Am și eu un concurs, dar momentan nu am mulți participanți. M-aș bucura dacă m-ai putea ajuta promovându-l!
    http://falled.blogspot.ro/2014/09/its-time-for-giveaway-and-youre-invited.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei ti-am dat un tag, http://booksormovie.blogspot.ro/2014/10/ice-cream-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere